Raatomainen kaasarijumppa se vain jatkuu. Eilen sain päähäni kokeilla vielä pikkuisen pienempiä pääsuuttimia - no, eikun pohjatulpat irti ja seosputket irti. Yksi seosputki tuntui olevan epätavallisen löysällä ja sitä lähemmin tutkittuani ihmettelin ensin sen hieman rosoista päätä ja sitten huomasin siitä puuttuvan jotain eli kierteet olivat kadonneet johonkin. Tarkemmin asiaa mietitittyäni tajusin karun totuuden: kierteet ovat vielä kaasarin rungossa eli seosputki oli katkennut kierteiden juuresta
Joten nyt odottelen uutta seosputkea Saksasta (
http://www.mikuni-topham.de/).
No, nythän odotellessa on aikaa viritellä vaihteeksi alkuperäiset imukurkut alumiinisten sisäputkien kera paikoilleen. Aikamoinen ero muuten noiden alkuperäisisien ja Tourmaxin tarvikekurkkujen materiaalissa. Tourmaxit ovat aika lutterot verrattuna jämköihin alkuperäisiin. Ja kun nuo alkuperäiset ovat vain muutaman euron kalliimpia, niin Tourmaxien käyttö on kohdaltani ohi
Ja tämän kaiken päälle vielä sekin, että Korpisuden öljynkulutus alkaa lähenemään bensankulutusta eli alkaa kaipaamaan Wisecoita. No, onhan noita kilsoja kertynyt jo 80000 edellisen yläpään rempan jälkeen, joten sikäli ihan ymmärrettävää. Mutta kuitenkin välillä tulee päähän ajatus, että on se vaan rentouttavaa tämä Kawasakin omistaminen - eipähän tarvitse miettiä mihin ylimääräisen rahan pistäisi