Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Kesä 26, 2024 10:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ZZR 1100 kokemuksia
ViestiLähetetty: Pe Heinä 28, 2006 19:03 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 18:32
Viestit: 3
Oon ajanu kolmatta kesää vm. 94 D mallilla. Nyt vasta mulla on MOOTTORIpyörä! Ei se tuo Zetori kuitenkaan ihan vakiona tyydyttäny, eli pieniä muutoksia oon tehnyt.
Vaihdoin IXIL pakoputket, koska alkuperäset oli tukkoset, kaverit sano että tuo sun pyöräs vaan pihisee kun kiihytät! Ja totta se olikin. Vanhat putket oli ruostunu sisältä ja muutenki vaihtokunnosssa(kilsoja takana jo 90000 km.) Uskomaton muutos moottorin käytökseen putkien vaihdolla. Kone nyt suorastaan kerjää kääntämään kahvaa. Mitään suutinmuutoksia ei oo tehty. Ohjaustangon myös siirsin lähemmäksi, ajoasento nyt kohdallaan.
Koneen sisäänajo jatkuu...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 29, 2006 09:47 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 09, 2006 07:55
Viestit: 64
Paikkakunta: Kangasala
Joo, kyllä Zetorille maantie maistuu :) Millä virityksellä sinä sen ohjaustangon lähemmäs siirsit? Olis ehkä tarpeen täälläkin, kun tuppaa tuo kaasukäsi puutumaan pidemmillä siirtymätaipaleilla...

_________________
--Jos mä annan ihan pikku pusun tohon starttiin tällä lekalla...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 15, 2006 20:01 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 18:32
Viestit: 3
No juu. Monelta taholta tuntuu löytyvän kiinnostusta tähän ohjaustangon muutokseen. Valmiita palikoita löytyy kyllä (esim. euromotorcenter tai storm), mutta ovat aika kalliita. Ainakin itse koin niin. Eli eiku tuumasta toimeen. Zetorissa on aika hyvät paikat tehdä itse sopivat kiinnitysosat
kokonaan uudelle tangolle. Eli vanhat tangonpäät pois ja niiden kiinnitysruuvien välille tein tukevan alumiinilevyn, johon kiinnitin kapean crossityylisen tangon(kawan k13). Tällä konstruktiolla sain ohjaustangon
n. 10cm lähemmäksi. Jarruletkun jouduin uusimaan(pidempi 5 cm), sekä rikastinvaijeria jouduin jatkamaan. Homman laillisuudesta en ota kantaa, mutta pirun tukeva on.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com