Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Kesä 26, 2024 10:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: pehmee kahva(mopossa)
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 12:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
no asensin sit ne letkut ja tuntuma on HUOMATTAVASTI tanakampi mutta.... ei ihan sitä mitä olin toivonnu.. en usko et on enää ilmaa missään niin huolella ilmasin mut edelleen on pientä pehmeyttä havaittaviaa.. en tajua mistä se enää voi johtua?? onko teillä millanen tunruma etujarrussa? meneekö pohjaan saakka jos oikein rutistaa vai onko tää pehmeys enempi ominaisuus kuin vika?

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 13:02 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
melko todennäköisesti ilmaa vielä. täydellinen ilman poistuminen vie kauan..vasta viikkojen kuluttua voi olla varma onko siellä vielä kuplia. jos oot vaihtannu teräspunoisletkut,niin ei pitäi ainakaan enää pohjaan mennä.tavallisilla letkuilla kyl menee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 13:10 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jos sulla ästee on alkuperäinen jarrusäiliö, se kahvatuntuma jää hieman pehmeäksi. Jarrut toimii silti ihan hyvin, kahva ei mee pohjaan (jos ei nyt väkisin vedä) tuntuma on hyvä. Ilmaa siellä ei ollut.
Omassa poistui tuo ilmiö vasta kun vaihdoin pelkästään GPZ 1100 B2 -82 mallisen säiliön vanhan tilalle, jarruihin tuli paukkua lisää ja tuo "pehmeä" tuntuma katosi. Letkut oli vielä silloin alkuperäiset (made in -79)

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 13:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
se minullakin kävi mielessä et jarrusäiliö on tyypiltään sellanen "pehmee" pitänee kattoo josko jostain hommais paremman.. ja mitä lewis sano niin oli tarkotuksena ajan päästä ilmailla uusiks kattelee sit..

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 20:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1172
Paikkakunta: Imatra
Minua neuvottiin jättämään vaikka nippuside vetämään kahvaa pohjaan niin ilma tulee itsestään ajastaan pois väärästä paikasta mut ei tietysti hampaat irvessä kannata vetää nipparia tiukalle vaan ns. maalais järjen voimalla.

Mut maalaisethan on ikänsä mättäneet pas... ja niillähän on voimaa kun pienessä kylässä ;D

Tiedä häntä toimiiko mutta kannattaahan tuotakin kokeilla :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 22:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
tos on muuten ideaa.. paitti.. ilmahan kulkee ylös päin...

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 23:32 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
minäkin oon aina ihmetellyt tuota menetelmää...jos kahvan vetää pohjaan ,niin mitenkäs se ilma enää pois päsee ohi pääsylinterimännän? höh? :shock:
miekin oon maalta mutta.... :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 08:47 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuossa nipparilla yön yli systeemissä ilmaus perustuu siihen että paineen alla kuplat keskittyvät paremmin yhteen ja isompi kupla pääsee palaamaan nestettä kevyempänä ylöspäin ja tulee säiliön ulompaa mäntää vasten ja kun kahva vapautetaaan, kupla pääsee reliefvalven, eli paineentasaus reijästä takaisin säiliöön ja seuraaavalla pumppauksella onkin vain nesteet letkuissa. Tosin tuossakin systeemissä pitää olla kuplalle esteeton kulku ylöspäin, muuten se jää nalkkiin ekaan kuoppaan matkalla ylöspäin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 13:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
no perzkele! sitähän pittää kokkeilla!! mut kun en tiijä kun se nipari maksaa niin paljon ;D juu juu menenkin tästä talllille hirttämään sen kahvan kii ja ziikaan ens vkl et mitä on tapahtunut.

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 03, 2006 19:31 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Nostetaas tätä topiccia vähän esille.
Eli mulle tuli toi pehmee kahva etujarruun tässä reilun viikon aikana. Koko kesän on kahva ollut sellainen että on heti kova ja jarrut toimii hyvin. Nyt se on muuttunut niin että on yön yli seistyään on kuten aikaisemminkin mutta kun sillä ajelee niin pehmenee päivän mittaan, on ollut sellainenkin päivä et tuntuma vaihteli jarrutuksesta toiseen.
Tänään sitten oli mennyt jo siihen kuntoon et päivän päätteksi sai vedettyä ilman irvistelyä kaasukahvaan kiinni.... :''
Olisiko letkut pehmenneet vai ilmaa vai pääsylinterin männän tiivisteet... :?
Voi P****le kun nyt rupesi temppuilemaan, täs olis viel ajokelejä jäljellä :mur:

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 03, 2006 20:29 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 775
Paikkakunta: Vihtu
Elä välitä, mullaki pehmenee aina yön seistyään.
Ikä kai sen tekee?


;D

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 04, 2006 14:07 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Saakelin irvileuat :P
No ei tartte auttaa, mä tilasin jo stormilta korjaussarjan pääsylkkyyn ja uskon et sillä paranee.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 04, 2006 21:35 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Mitkä irwileuat :mrgreen: ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 05, 2006 18:24 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
No niin, jarrut kunnos.
Vika oli nesteissä, vanhat olivat vettyneet tms. Päätin kokeilla ilman pääsylkyn korjausta josko siellä olisi ilmaa mut sitä ei tullut vaan vanhat ruskeat ja limaisen oloiset nesteet. Kun sai uutta nestettä joka ilmausruuvista ulos niin jarrut rupesivat toimimaan kunnolla. Nyt on vaan niin kova kahva että tuntuma hieman hukassa vähän aikaa..... :yes:

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 05, 2006 20:22 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Kowa kahwa yön seisokin jälkeenkin :mrgreen: ...
SE on hywä sitten :jump:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 06, 2006 08:57 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 09, 2006 07:55
Viestit: 64
Paikkakunta: Kangasala
Mulla on hieman samaa ongelmaa, eli välillä kahva on pehmeä :) Mitenkäs tuo jarrunesteiden vaihto oikeaoppisesti tehdään? Ilmaruuvi auki, ja puristelemaan, mutta ilmaa ei kannattane järjestelmään päästää? Montako säiliöllistä sieltä täytyy pruutata pihalle, että on kaikki vaihtunut?

_________________
--Jos mä annan ihan pikku pusun tohon starttiin tällä lekalla...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 06, 2006 17:49 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Oikeaoppisuudesta en tiedä mut mä käytin sellaista vitosen ilmausletkua ja joka ilmausruuvin kävin läpi siten et kun sieltä alkoi tulla uutta nestettä niin lopetin ja sitten vaan seuraava.
Pitäisi vissiin mennä anti-dive vehkeissä seuraavassa järjestyksessä: Jarrusatula->anti-dive->jakokappale.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com