Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 29, 2024 05:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 08:31 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kyllä sitä osaa vuosienkin jälkeen kämmätä Kawansa kanssa. Eilen lähdin duunista kotiin ja melkein heti alkoi peli räkimään ja veto oli ajoittain heikkoa, varsinkin alle 3000 rpm lasissa, kone piti ihme suhinaa. Sammuipa peeveli yksissä valoissa ja eiku tuuppimaan suojatien väliin ja potkimaan tulille. Meno jatkui kierroksia yllä pitämällä. Siinä sitten hiipi mieleen että eihän vaan, kyllä, shoken vipu oli jäännyt jostain syystä auki asentoon :oops: . Käänsin pois päältä ja johan alkoi meno paranemaan piakkoin. Ilon ja vitutuksen fiilikset vaihtelivat, lopuksi jo nauroin omalle tyhmyydelleni ;D . Olin sen mielessäni kääntänyt pois päältä kun ekan kerran starttasin koneen tulille ja huomasin että kaarilukko oli vielä etuvanteessa, virrat veke ja avaimella avaamaan lukkoa ja siinä se shoke sitten jäi päälle. Lähtiessä vielä ihmettelin outoa suhinaa kaasareista, mutta kun olin "varmasti" laittanu shoken veks, nii eihän se siitä voinu johtua. Jotkut rutiinit ovat pahasta, ei siten tule edes tarkistettua asioita.

Miten muuten dementian ensioireet alkaa? :wink:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:12 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Jim Goose kirjoitti:
Miten muuten dementian ensioireet alkaa? :wink:


Juuri näin. ;D Olin itekki melkein turvallani ku lukko oli kiinni jarrulevyssä, onneksi vaan kävelyvauhtia työntäen. Mut kuitenkin, samma på här. ;D

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:15 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
....levvyjarrulukko on jäänyt ainakin kymmeniä kertoja jarrulevyyn....miten sitä ei muista koskaan ;D ;D nykyään laitan sen niin lähelle jarrusatulaa että ei liikahda kun sentin.ainakin huomaa. :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:18 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Toi on hywä pointti. => Niksi nurkkaan uus täppi eli sinne aivolohkoon jos sais ympättyä...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:20 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mulla jäi kerran takarenkaasta vaijerilukko kiinteistön seinään kiinni Fabianinkadulla kun säilyttelin peliä siinä jalkakäytävän kupeessa seinässä olevassa kalteriseinässä, pääsin jotain reilun puoli metriä kun joku repiäisi Kawaa lujaa taaksepäin, hyvin kesti seinä, vaijeri ja Kawa. Vähin äänin vaijeri irti ja menoksi ja toivottavasti kukaan ei nähnyt :oops:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:24 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
Jim Goose kirjoitti:
pääsin jotain reilun puoli metriä kun joku repiäisi Kawaa lujaa taaksepäin, hyvin kesti seinä, vaijeri ja Kawa. nähnyt:oops:



olisihan se ollut näky kun Kawa kiitää pitkin Fabianinkatua pala betoniseinää perässä! ;D ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:24 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Onneksi et ollu turvallasi, olis voinu sattua leukaan ja lompsaan.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 11:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Onhan niitä dementikoille semmosia levylukkoja joka korvaa jalkatapin ;D ;D
Jos vaihdepuolella käyttää moista niin kai sen vaihdetta polkaistessa huomaa puuttuuko tappi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 22:16 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
No on se hywä etten ole ainoa dementikko :shock: ...
Tuossa taannoin tuli käytettyvä sellasta kaarilukkova etupäässä ja ihmetyshän
oli kowa että mikä prkl sille ny tuli ku heti toppas:? ...
Siinä sitten pää punasena ku jarruvalo irrotteleen sitä ja alku uusiks...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 22:36 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Mä pääsen parkista vain taaksepäin liikkeelle joten lähtö on rauhallinen sekä turvallinen.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 22:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 18:03
Viestit: 200
Paikkakunta: Helsinki
Sivujalka. On joskus menty kaikki pyörät ilmassa kun se sopivan äkisti kantatessa toppaa oikein kunnolla. Pienellä hävetys-nolotuksella se sitten ylös ja äkkiä poies. Paras itsensä teurastamisen paikka oli kun dementioin sivujalan alas huoltoasemalta moottoritielle lähtiessä. Onneksi oli vähän myös vasemmalle mutkaa niin sen kolinasta tajusi pienemmässä vauhdissa. Etupäässähän siinä oikealle käännytään tuollaisessa liittymässä ja ois ollut aika HC pauhata saksan autobaanaa sivujalka alhaalla :shock:
Pitäis joku syteemi kehittää siihen, varoitusvalo tai jotain. Tai edes pistää se z1100:n alkuperäinen systeemi takaisin, minkä aikanaan poistin "tarpeettomana"...

Toi ryyppyjuttu sattunut mulle kans; mieleenpainuvin oli kun olin menossa 16-veenä inssiin kun tuntui ettei pyörällä pääse edes konttorile asti kun perkele sammuu väkisin koko ajan. Tien varressa ihmettelin kun se siihen hyytyi. Lopulta hoksasin että ryyppy päällä. Kerkesin inssiin onneksi, ei tainnut mennä läpi tosin. Sähläyksen merkeissä meni se päivä kaikin puolin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 07, 2007 12:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Tappokatkaisija ple....
Viime kesänä mulla oli akku hiukan huonossa kunnossa ja usein potkin koneen käyntiin.
Kerran kone ei luvannutkaan ja sitten suuressa viisaudessani päätinkin ottaa mäkistartin ja annoin mennä parisataa metriä, eikä startannut.
Kesähelteellä työnsin mopon mäkeä ylös takaisin pihalle ja aattelin, että täytyykös lähteä autolla.
Sain riisuttua kypärän ja ajotakin, kun ihan hikisenä huomasin, että tappokatkaisija oli "mennyt" päälle :oops:

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 19, 2007 09:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 13:22
Viestit: 39
Paikkakunta: L-Uusimaa
laaksonenster kirjoitti:
Tappokatkaisija ple....
Viime kesänä mulla oli akku hiukan huonossa kunnossa ja usein potkin koneen käyntiin.
Kerran kone ei luvannutkaan ja sitten suuressa viisaudessani päätinkin ottaa mäkistartin ja annoin mennä parisataa metriä, eikä startannut.
Kesähelteellä työnsin mopon mäkeä ylös takaisin pihalle ja aattelin, että täytyykös lähteä autolla.
Sain riisuttua kypärän ja ajotakin, kun ihan hikisenä huomasin, että tappokatkaisija oli "mennyt" päälle :oops:


Tässä voisimme käyttää vanhaa, turvallista lausetta "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" ;D
Mulla meinas myös mennä tuossa joku päivä sitten hermot, kun jotain säädin ja starttailin samalla, eikä mitään eloa. Ja tappo-kytkin alhaalla..

Noh, paras oli, kun yritin startata pyörää ilman, että olin laittanut virtoja päälle. Siinä olin onnellinen, kun ei ollut ketään lähistöllä katsomassa ähkimistä ja kiroamista..

Niin... Mutta mä olen jo sopeutunut siihenkin, että mulla on aina kanisterissa dieseliä auton takakontissa. Ei ole nimittäin yks tai kaks kertaa, kun olen yrittänyt käynnistää tyhjäksi ajetulla tankilla varustettua autoa.. Kun ei sitä aina voi muistaa tankata... :?

_________________
Kawasaki ZX-10.. I´m loving it.. ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 19, 2007 11:25 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:49
Viestit: 22
Paikkakunta: Maaninka
Sivujalka, joo. Huoltiksella alkukeväästä jätin ensin sivujalan varaan ja tankkauksen ajaksi vetäisin keskituelle. No, tankkauksen jälkeen pyörimään keskituen varassa ja siittä alas. Mutta kun aina sammu kun yritin liikkeelle. Ryyppy heräs ekana mieleen kun otti kierroksia mutta ei jaksa lähtee, seuraavaks tulpanjohdot käsikopelolla ja kuis sattuikaan silmät siihen prk:een sivujalkaan. Kyllä hävetti kun muilla mittareilla oli autoja tankkaamassa ja porukka katteli että mitä se pelleilee :oops:

_________________
...intoo enemmän kun järkee, turha seisottaminen rasittaa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Tappokatkaisija kans
ViestiLähetetty: Ti Kesä 19, 2007 11:49 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Pyöränä tosin ei ollut Soso=Kawa 650 SR, vaan H***a 450. Sähköstartti siinä ei toiminut alun alkaenkaan, joten rehkinpä reippaasti yrittäen potkia sitä käyntiin pysähdyttyäni alun alkaen röökitauolle. Hilluva olemukseni herätti sen verran huomiota, että paikalle kerääntyi pienehkö miesjoukko lähitaloista ihmettelemään. Huomattuani, että tappo oli päällä, sujautin sen vaivihkaa peukalolla pois päältä ja - miesjoukon yllätykseksi - H***a käynnistyi (oli muuten ihme, ylipäätään, se käynnistyminen). Siinä sitten päiviteltiin yhdessä...

Tyhmästä päästä hikoili koko ruumis - ja paljon! :roll:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com