Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 29, 2024 05:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ELR- "ILMIÖ"
ViestiLähetetty: Pe Touko 11, 2007 16:16 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 13:14
Viestit: 244
Paikkakunta: Hausjärvi
"Kolme myynti-ilmoitusta perätysten" - "harvinaista" - " oli maa tai valuutta mikä tahansa."

_________________
Gpz 1000 RX, ZZ-r 1100 D1, Z 1300 A5 ja pari "hontaa"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 11, 2007 20:32 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Moro kaikille sitä minäkin vähän kun toi ERL on ollut sillä ihan arvostetuimmassa päässä ettei vaan toi kevät ole taas tehnyt tehtävänsä älkää helvetissä myykö pelejännne ettei tartte katua sanoo yks, katuva?
Eise uus 1200 ole sen vertaneen? vai oliko isompi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 11, 2007 22:30 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1172
Paikkakunta: Imatra
Niinpä myyntimies on aina myyntimies, minulla on joku syy päästä eroon rakkaista rakennelmistani mutta en ymmärrä mikä taudin nimi on :?

Nyt kaduttaa jo aikaisempien rakennelmien hävittäminen mutta widu ku mie en ymmärrä mikä tää taudin nimi on eikä mistään ole löytynyt lääkettä tohon, joku päivä miettii et en ikinä luovu tosta kun on rahaa mennyt niin maan perusteellisesti (reilusti yli myyntihinnan) ja kun minulla on paha tapa yrittää rakentaa kaikki ilman kompromisseja ja makso mitä makso fiiliksellä niin täs ei oo mitään järkeä perkele, mutta sit tulee wiilis et se seisoo tuolla tallin täytteenä ja ei sillä oikein kukaan kerkee ajelee ja sit tulee semmoinen myydään pois fiilis.

Oma ajatus oli et olis myynyt ELR.n pois ja alkanut rakentamaan turbiinilla varustettua "ELR".ää eli Gpz 1100 ruiskusta joka on siis vanhaa mallia ja raiskannut sen oikein kunnolla eli uppari keulaa ZRX swingiä leveetä rengasta turboa..................... Mutta eiköhän sille kävis sit samalla lailla eli laittaa kymppitonnin kiinni ja myy kuudella tonnilla pois :shock: :shock: :shock:

Kertokaa mikä lääke auttaa tähän oravanpyörään :!: :!: :!:

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 11, 2007 23:19 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
No mutta..

Sehän on hyvä että on rakentelu fiilistä ja haluaa tehdä pyörän niinkuin itse haluaa ja siihen ruisku on kieltämättä parempi lähtökohta kun ELR koska jossainpäin maailmaa ELR:llä on nyt jo hinta kohdallaan.

Tossa viikolla erään teiltäpäin lähtöisin olevan ruuvaajagurun kanssa kuolattiin monoperäistä ruiskukawaa joka vielä odottaa kelien lämpenemistä eräässä korjaamossa ja mietittiin että mihin kohtaan siihen parhaiten solmu mahtuisi pakoputkeen jos sellaisen laittaisi kun semmoinen kuulemma valmiiksi hyllystä löytyisi.
Eli enää puuttuu vaan se ahjo jota lähteä työstämään kun kyseinen peli ei ole myynnissä koska omistaja kuulemma on siihen kovasti mieltynyt, mikä on kyllä helppo ymmärtää kun laite näytti lähinnä uudelta lukuunottamatta tarvikeputkistoa joka ei liiemmin kaasuja jarruttanut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR- "ILMIÖ"
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 11:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 10, 2006 10:35
Viestit: 82
Paikkakunta: RIKSU
rosso kirjoitti:
"Kolme myynti-ilmoitusta perätysten" - "harvinaista" - " oli maa tai valuutta mikä tahansa."


Juu, pitäisköhän kawoja kaupan -palstalle laittaa oma alaosio Eeälärrille? ;D

Elekee myykö niitä! :soso: Tai jos myytte, ni mulle pari oikein halavalla! :twisted:

Hyvää äitein päivää niille, joita asia koskee! :beer: Espoon automuseon rompetorille aion meidän mamman raahata, yllätykseksi... :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2007 05:11 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Joo,no,omalla kohdallani ei kai voi puhua ilmiöstä,ainakaan jos Riepulta kysytään,paremminkin totutusta varmasta kevään merkistä.Tuli vaan tehtyä muuan hankinta,jonka rahoituksen takia ELR tuli taas kerran myyntiin.Olisin muuten saanut sen tuossa keväällä vaihtaa rakenneltuun Nissan Sunny Coupe -88:iin,oli kuulemma vaikka mitä NX100-tekniikkaa yms.Olisin kai saanut tonnin verran väliäkin.Mikäköhän kun minusta tuntuu että olen 25 vuotta liian vanha ko. autoon.Eikä sitä muutenkaan oikein tehnyt mieli.
Mutta vaikka Suomen laki kieltääkin toisen hädänalaisen tilan hyväksikäyttämisen,niin nythän niitä ELR:iä näyttäisi olevan tyrkyllä. E-P:llä seisoo yksi aivan tyhjän panttina,siksipä en siihen viitsi akkua ostaa pilaantumaan ja kuten tiedossa on,kaasarijumppaakin tarjolla olisi.Vaan kun ei ehdi,ei jaksa eikä huvita tehdä asialle mitään,niin sielläpä talvehtikoot taas.Sillähän se paranee...,jatkan siis kuuden mp:n loukussa olemista,Nordean avustuksella.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2007 22:13 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
AV kirjoitti:
Joo,no,omalla kohdallani ei kai voi puhua ilmiöstä,ainakaan jos Riepulta kysytään,paremminkin totutusta varmasta kevään merkistä.Tuli vaan tehtyä muuan hankinta,jonka rahoituksen takia ELR tuli taas kerran myyntiin.Olisin muuten saanut sen tuossa keväällä vaihtaa rakenneltuun Nissan Sunny Coupe -88:iin,oli kuulemma vaikka mitä NX100-tekniikkaa yms.Olisin kai saanut tonnin verran väliäkin.Mikäköhän kun minusta tuntuu että olen 25 vuotta liian vanha ko. autoon.Eikä sitä muutenkaan oikein tehnyt mieli.
Mutta vaikka Suomen laki kieltääkin toisen hädänalaisen tilan hyväksikäyttämisen,niin nythän niitä ELR:iä näyttäisi olevan tyrkyllä. E-P:llä seisoo yksi aivan tyhjän panttina,siksipä en siihen viitsi akkua ostaa pilaantumaan ja kuten tiedossa on,kaasarijumppaakin tarjolla olisi.Vaan kun ei ehdi,ei jaksa eikä huvita tehdä asialle mitään,niin sielläpä talvehtikoot taas.Sillähän se paranee...,jatkan siis kuuden mp:n loukussa olemista,Nordean avustuksella.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com