Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 29, 2024 05:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pyörän hinnoittelu
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 17:29 
Poissa

Liittynyt: La Marras 25, 2006 18:23
Viestit: 24
Paikkakunta: Ruokolahti
Mites on,onko mielestäsi sellainen pyörä arvokkaampi mikä on ns.matching numbers? Vai onko sillä niin suurempaa väliä minkä pyörien osat ovat kiinni? Asia tuli vaan mieleen kun kerrankin on sellainen vanha Kawa jonka numerot natsaavat yksiin. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 18:37 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 775
Paikkakunta: Vihtu
Alkuperäinen usein arvokkaampi. Ja jos vielä historiaa on tiedossa niin eikun paranee.

Eihän rakennetuissakaan vikaa ole, mutta eniten arvostetaan harrastajapiireissä kuitenkin neitseellistä alkuperäisyyttä. Käyttöpeleinä muutkin varmasti ajavat asiansa hyvin, mutta pyörän arvostus klassikkona onkin sitten toinen juttu.

:(

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 19:52 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kawoissa on yleensä runko- ja konenumerot eri paria. heittoa on 30-100 numeron luokkaa. Kawalla koneet tulevat raameihin sattumanvaraisessa järjestyksessä, lotolla voi nuo numerot natsata.
Arvoa ei tuolla kohdalleen osumisella kyllä ole Kawasakin kohdalla, ellei joku sellaista erikseen arvosta. Yamahalla koneen numero naputetaan siinä vaiheessa kun se on raamissa, joten ne pitää olla samat keskenään.
Kawasakilla löytyy kyllä runkonumeroa vastaava konenumero, joka on tehtaalta aikoinaan lähtenyt, Sumekolta tuo kai selviää, korvausta vastaan. :P

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 20:10 
Poissa

Liittynyt: La Marras 25, 2006 18:23
Viestit: 24
Paikkakunta: Ruokolahti
En tarkoittanut,että runko ja koneen numero on sama.Kysyin kerran Rick Bretiltä numeroiden mukaan,että ovatko ne pari ja ovat kuulemma.Se on varmaan tosi harvinaista,että ne numerot olisivat samoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 20:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 10, 2006 10:35
Viestit: 82
Paikkakunta: RIKSU
Toi "matching numbers" -juttu on vissiin ameriikanautopuolelta kotoisin oleva termi; harvinaisempi auto on vielä harvinaisempi, jos sen kaikki osakokonaisuudet voidaan identifioida asianomaiseen autoon jo tehtaalla asennetuiksi. Siis että koneen, rungon (alustan), vaihdelaatikon ja perän (taka-akselin) valmistenumerot täsmäävät. Käytön kannaltahan tolla ei ole hevonv:n väliä, mutta keräilyvehkeissä sillä on roimasti jälleenmyyntiarvoa kohottava vaikutus. Ainakin matcing numbers -yksilön omistajan mielestä... Omalle ajoKawalle en laske sillä olevan mitään väliä, ainakaan vielä.. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 20:48 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Moro Pate!
Erään lähteen mukaan S2a:n numerot menee näin.
Runko:S2F-00000>
Kone:S2E-28226>
Ja toisen lähteen mukaan
Runko:S2T-00001>
Kone:S2E-28226>
Kumpi noista sitten pitänee paikkansa, rungossa F wai T :? ...
F olis loogisempi...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com