Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Kesä 29, 2024 03:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 20:16 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 12:14
Viestit: 136
Paikkakunta: Jyväskylä
Moi taasen. Möhkö on lopultakin liikenteessä. Jotenkin on tukkoista meno.
Tyhjäkäynti täryyttää koko konetta, joten ainakaan tyhjäkäynnillä ei käy kaikilla. Sen tuossa testatessa vielä jotenkuten sieti, koskapa tuntui kuitenkin käyvän kaikilla normi nopeuksissa.
Tänään kuitenkin, kun vettä tussutti koko päivän, niin eipä lähtenyt käymään kaikilla, ei sitten millään. Alkukäyrät pytyistä 4 ja 5 olivat lähes kylmät, kun muissa jo räkä iloisesti porisi. Kaasariongelma se ei ilmeisestikään ole koskapa näillä pytyillä ei ole yhteistä kaasaria. Puolaonngelmakaan se ei kai ole, koskapa näillä pytyillä ei ole yhteistä puolaa.... Eihän? Mistä kannattais nyt lähteä vikaa etsimään. Kyllä tuo varmaankin kipinäpuolen juttu nyt on.... Vai?
Semmoinenkin tuli tuossa vielä mieleen, että kun yrittää sellaista rivakkaa kiihdytystä, niin korkeilla kierroksilla kone jotenkin "rotaa" ja meno hiipuu. Oliskos tuo taas oire bensan saannista. Ei saa löpöä kunnolla... Vai? Ei oikein nyt Möhkö tyytytä mun mieltä.
Auttakee kuomat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 20:56 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Olisiko tässäkin tulpat paskana? Kenties käytössä NGK:t :tuota: jotka aiheuttaneet yhdelle jos toiselle mielipahaa...?

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 22:08 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 530
Paikkakunta: Vantaa
tuo kyllä haiskahtaa tyhjäkäynti puolella olevalta kaasari häiriöltä, ilmeisesti tukosta / ruostetta tankista , taikka talven aikana saostumia, sitä hartsia tukkimassa suuttimia ja kanavia, alkaa siellä 3000 rpm kohilla meneen ??, kun luistit nousee ja saa kakkua neulalta , ei ilm sähkövika , voit tietty kokeilla tulppia ristiin vaihtaa, taikka ngk iridiumit , ittellä tokeni kaasarisulkeisilla , osiksi ja pesten uä-pesurilla ja silleen :kk:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 09:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Tuttuakin tutunpaa hommaa mul vaan präkää 3-4 pytty. viikon kun seisoo niin kusee tulpat,vähintään 4, kaasarit ultarapesty ja k sarjat laitettu mut ei,rupee pikku hiljaa niin
sanotusti vi...aa :hammer: :hammer: Tää on niin tätä.... :kk:

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 18:57 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 12:14
Viestit: 136
Paikkakunta: Jyväskylä
Missä muuten ultrapesit? Osina kai se silloin täytyy olla, vai kuinka?

Tänä aamuna muuten, kun oli koko yön satanut, ei Kawa edes luvannut. Sahasi vain, mutta ei yhden yhtä sutkausta tai tupsausta putkesta kuulunut. Meinas myös vähän hymyilyttää.
Nyt sitten menin ja tilasin Nologyn puolat. Kirvelee kyllä, mutta niin kirvelee tollanen toimimattomuuskin. Voihan tuo vika olla muuallakin, mutta luulisin, että aika lähellä ratkaisua nyt kuitenkin ollaan.
Saas nähdä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 19:01 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 12:14
Viestit: 136
Paikkakunta: Jyväskylä
Niin.... Vielä piti sanomani, että aamulla vaihdoin pari uutta tulppaa. Vaalea kipinä siinä suht harvakseltaan nakutteli, mutta ei sellainen violetti terhakka, kuten jo mopoajoilta olen hyvän kipinän oppinut tuntemaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 20:02 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 530
Paikkakunta: Vantaa
Nuo 3/4 jos pimee, saattaa olla pic-uppi, vihr/vihr menny , ittellä oli viime syksynä tuo , mutta vaan kylmänä toimi hyvin , lämmettyä putos 3/4 pois, oli tosiaan kuin tulpaton mopo, mutta mitattiin kaikki kylmänä ensin sitten lämpimänä, ohmit hävis, servicessä arvot näkyvissä , en muista jotain 520? vaan voipi sipata myös tosiaan jottei toimi edes kylmänäkään. sitten voipi olla puola mykkä , taikka kaasarit mujussa.

itte purin kaasarit , Vesselin opissa olin, Raadolta pesuri lainassa, ksyleeniä ja tulua luraus 45lämpöö ja silleen ,paineilmaa ja sinoli-kylpy , nippun vanhoilla hiluilla , hiukan kaasari-sulkeiset kesken mutta synkattunna nyte ja huomenissa seoksia sihtaillaan ja sit :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 20:48 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
finjerry kirjoitti:
Niin.... Vielä piti sanomani, että aamulla vaihdoin pari uutta tulppaa. Vaalea kipinä siinä suht harvakseltaan nakutteli, mutta ei sellainen violetti terhakka, kuten jo mopoajoilta olen hyvän kipinän oppinut tuntemaan.


Kun noin kerrot niin muistelen että alkuperäisillä puolilla omassani kanssa oli oudon näköinen kipinä joka vielä säännöllisen epäsäännöllisesti pätki. Colortunen tulpalla näki tuon hyvin, siis tyhjäkäynnillä. Nyt uusilla puolilla kipinöi tasaisesti, luottamusta herättävästi :razz: .

Tuolla kertoilin lyhyesti käyntiongelmasta kun tulpat meni vaihtoon. Lisäyksenä laitetaan tähän että vanhoista tulpista 4 oli ok värisiä ja 2 nokisia. Nämä olivat kakkos- ja vitospyttyjen tulpat. Ja tämähän herätti epäilyksiä että talvella vaihdettu uusi puola on paska, pick uppi on sökö tai sytkäboksi on risa tai sitten jotakin ihan muuta...

Onneksi tulppien vaihdolla selvisin. Edelleen kyllä ihmetyttää että saman puolan tulpat pimenivät. Liekö uuden puolan kipuna ollut pikkasen liian ärmäkkää NGK:lle :eitieda: .

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 21:03 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 530
Paikkakunta: Vantaa
tuo tulppa-asia on tähtitiedettä, mielestäni, tänään selkis jotta mulla 4.pytyn piuha sökö, asselin puolat ja piuhat, ngk iridiumit tulppina , piuhoissa liikaa vastusta noille tulpille, missä R ( resistor) eikun huomenna ostamaan uutta piuhoo joitahhiin meeettrejäää ja piät nuihin, että suattaapi olla samojahhii syitä nuita jotka aiheettaapi tuota tululupan kualemoo muillahin Kawatovereilla :jojo:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 19, 2011 14:21 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Juu,jos nyt 3pv seisoo kone käyttämättä niin jonkun tulpan aina kusee :kk: mut jos joka päivä
ajelee niin toimii,mikä helvetti siinäkin on!!?? :surrender: kohta lähtee vaihtoon tai tallinnurkaan. :hammer: Saas nährä ny mitä propleemia tulee kun nyt vihdoin(1,5 v ollu pöydällä osina.) kanssireppa tehty ja paripäivää väsätty kamoja kiinni ZX9R:ään. Sillä meinaan ajaa... :ope: :ope:
tai sit en. :rock: :rock: :rock:

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 19, 2011 21:35 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 530
Paikkakunta: Vantaa
joko sulla vuotaa hana ? taikka sitten se on kokoajan auki, neula ventiilit laskee kaasareihin kakkua , saattaapi vääntää veivin vielä joku kaunis päivä , kun starttaat ja sylkkä täynnä gasoo, pistä hana kiinni hiukka ennenn ku sammutat, vajutat kokhokammioita nuin , ja ehkäiset vahingot samalla , ja jää myös kuivaksi. 8)

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2011 10:03 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Kyllä hana vuotaa tiietään,oli talvenaikana vuotanu hundramentin täyteen öljyn sekkaan. :storm:
siksi laitoin ylimääräsen hanan bensiiniletkuun jonka ain siis aina suljen vaikka vain tankkauksen
ajaksi :kontrahti: . Silti tulpparumpa jatkuu.... :hammer: Ja viel,kytinluistaa vaikka vaihdoin jäykemmät jouset viel laitoin prikat alle,pitänee ostaa taaaaaaaaas uudet levyt.. :kk:


Liitteet:
möhkö.jpg
möhkö.jpg [ 1.55 KiB | Katsottu 8095 kertaa ]

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2011 20:04 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
rasanen kirjoitti:
...Ja viel,kytinluistaa vaikka vaihdoin jäykemmät jouset viel laitoin prikat alle,pitänee ostaa taaaaaaaaas uudet levyt.. :kk:


Juu olet tämän tietty varmistanut mutta mainitsen silti: saattaisko olla kytkimen säätö ihan pikkasen liian "kireällä" vaijerin moottorin puoleisesta päästä? T: Vitutuskäyrä nousuun kytkintä säätäessä...

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 22, 2011 10:32 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
no eipä ole ei,sekin sekattu. :eitieda: Positiivistä että eilen heitetiin 450km lenki ja aluksi vaihdoin
kolmosen tulpan niin sit kyllä pelitti mut kytin luisti kyl tarpeeksi...ei ku kauppaan. :jojo:

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 22, 2011 12:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1231
Paikkakunta: Turku
Minulla ruiskukawa teki samaa lyhyilla matkoilla, noin minuutin jälkeen käy hetken rikkaalla, kunnes taas paranee kun on täysin lämmin (jos ajoi kilsan pari kaupasta toiseen, aika pian sai tulppia tohottaa puhtaaksi)
Platinatulpat auttoi (vanhat Volvon turbo T4? tulpat tuli kokeiluun, muodossa vain hieman eroa: tulpan kärki tulee ~millin ulommas), ei ole kertaakaan tarvinnut tulppia aukoa. Piti tosin aikoinaan jo heti vaihtaa kokeilun jälkeen oikeat "Sopivat" tulpat, mutta nuo tuntuvat toimivan ja sopivan hyvin, kärkiväliä taisin säätää Volvon suosituksesta kawalle sopivammaksi.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com