Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 23, 2024 21:35

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 82 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Marras 11, 2008 13:52 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Tai,oikeastaan jotain on jo tekeilläkin.Alkuperäisiin väriosiin olisi tarkoitus tämän talven aikana sininen candyväri päälle saada.Samoin joskus 2001 Hanscilta ostetut tarrat sitten niihin liimailla. Mutta muuten tässä nyt käyn taas taistelua itseni kanssa,olisiko siihen koko pyörään syytä alkaa perehtyä vähän paremmin. Ainahan se vähän hankalaa näin kerrostaloeläimellä on,mutta kun F11-projektin jäljiltä tuo yksikin huone on vielä täyttämättä huonekaluilla ja siellä olisi vielä sen puoleen tilaa...ja kun H2 on kuitenkin Kawojen Kawa. 8)
Suurin kysymysmerkki lienee kone,ei ole neljäätoista vuoteen käynnissä ollut se ja epäilyksenaihe lienee suurin se,ovatkos kampuran ym. stefat jo niin kovettuneet että vaihdon tarpeessa olisivat ne. Tilannehan ei sikäli ole huono,että kaikkea esim. kampuraan tuolta maailmalta saa,kunhan vain pakka on riittävän kunnossa.Suurempia puutteitakaan ei ole,keskimmäisen pytyn äänenvaimennin on aika ruma,museoon jos mielii niin sellainen pitäisi jostain löytää..Renkaat pitäisi ostaa uudet.Muutama vuosi siinä taas menisi kun koko pyörän paloiksi pistäisi,rungon maalaisi sun muuta. Että tällaista olisi vireillä tällä kertaa.Neuvoteltavaa kotonakin taitaa riittää :spank: .Ja saisi niitä F11:n ostajiakin löytyä vaikka vain yksi.Projektitili kun melko tyhjää näyttää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Marras 11, 2008 19:50 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Samanlainen projekti meneillään, eli-72 h2 . Kone oli auki, lasikuulapuhalsin sen ja oli siihen tehtävä vähän remonttiakin. Rungon puhalsin ja maalasin, etupäähän laitoin uudet liukuputket , koko pyörä on tehtävä läpi. Sain just valmiiksi 73 z1 joka pitäis keväällä museokatsastaa eli kivaa on ollut ja on jatkossakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Marras 11, 2008 22:03 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Niin haaweillaan täälläkin jotta milloinkohan innostuis :? ...
Jokusen wuodentakaiseen konerikkoon on osat ollu waatekaapissa jo
wuodenpäiwät mutta se suuri inspiraatio puuttuu...
Tai oikeastaan aika tai jotain... Aina tuntuu olewan jotain häiriöö prkl :mur: ...
Edes Jazkaan oo kerenny tekeen mitää :'' ...
Mutta onneks tuota ajotuntumaa on liewittäny Mr Naapurin H2 sekä
Ahwenistolla ratatuntumaa Ankka Westerisen -73 H2:lla :jump: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2008 06:14 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Haaveilu on ottanut taas askeleen eteenpäin,minähän meillä määrään,mutta Rouva kaikesta lopullisesti päättää,joten H2 tulee nyt sitten joskus ottamaan F11:lta vapaaksi jääneen paikan,eli sitä huonetta ei ruveta "oikeasti" sisustamaan.Kukonmuruiksi menee se ja pahoittelen että joudutte taas näitä jorinoita sen ympäriltä lukemaan.Oliskohan nyt muuten tällaisen vanhan kansan karvakanteleen syytä jo hankkia se digikamera ja purkuvaiheessa muutamakin kuva ottaa,jotta ei tarvitse sitten mahdollisessa kokoamisvaiheessa aina niin perhanasti ihmetellä.Ja onkos kenelläkään varaosakirjaa tai tietoa mistä sellaisen tai kopiot saisi,vuosimallihan on -72,luonnollisesti.Helpottaisi asiaa sellainen.Ja eikä se museointi nyt päällimmäinen tavoite ole,nuo Higgspeedin putket kun ovat jääneet kummittelemaan takaraivoon,joten lupaan tässä ainakin harkita,että jos F11 kaupaksi menee,hankkivani sellaiset.Vaan kuinkahan on,joutuuko siinä luopumaan keskituesta?Kyllä joutuu.Mutta kuitenkin,vanhuudenturvakseni kun olen H2:a aina mainostanut,niin kai ikiteininkin on ruvettava sen asian eteen jotain tekemään.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Marras 14, 2008 09:18, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2008 08:32 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 796
Paikkakunta: Helsinki
"Alkuperäisputkiakin" näkyy olevan tarjolla Saksan ebayssä ja halvalla 1498 € sarja ja heti pakettiin. AV:lle ja muille H2 rakentelijoille tsemppiä ja pistäkäähän luettavaa foorumille. Sama firmahan myy myös kaikkea vanhojen KAWojen osia.

http://cgi.ebay.de/NEW-Auspuff-Kawasaki-750-H2-Mach-IV-Triple-Exhaust-pipe_W0QQitemZ270297553535QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item270297553535&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2008 09:06 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
No eivät nuokaan varsin suolaisen hintaiset ole.Olikohan niin,joskus kuulin,että Sumekollakin yhdet hyllyssä oli,kuinkahan siinä kävisi jos menisi rahan takaa huutelemaan....

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2008 11:32 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Täältä löytyy waraosakirja paperiwersiona ;) ...
Ja tuossa yksi osoite:
http://www.kawtriple.com/mraxl/microf.html

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2008 12:30 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Kiitos Koojiille,näistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä on vielä runsaasti apua.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Marras 15, 2008 13:53 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Laiskuutta on ollut 2 T rintamalla jos vähän muuallakin.

Paisarit on edelleen pähkäilyasteella. Olisi kyllä ihan järkevä vaihtaa orkkisputket pois mutta toisaalta tänäkesänä jäi ajot muutamaan rykäisyyn ja heinäkuun lopusta vein sen maalle parkkiin kun siellä sille on lämmin hyvä paikka.

Mutta talveksi on pakollista putkenvääntöä tiedossa kun lapsi on kasvanut ja pääsee kiihdyttelemään Steetbikeen joten iso 2 tahtinen tuli siinäkohtaa ensimmäisenä mieleen. Ehdotin H2:sta mutta suppeampi kaveripiiri totesi että jos tota ruvetaan radalla raiskaamaan niin hommaavat minulle paikan kellokoskelta.
Tietysti olisi ollut semmoinen mahdollisuus että olisi Jenkkilästä toimittanut väärän vuotisen armottoman raadon ja ladannut siihen niinpaljon Ebosin palikkaa että varmaan ehtii. Oikeesti siinä olisi ollut tyyliä mutta tälläkohtaa valinta päätyi RD 500:n kun sellainen tuli sopivasti vastaan.

Onhan se mulle vääränmerkkinen ja putkiakin joutuu vääntämään kolmen sijasta neljä mutta siitä huolimatta 2 tahtinen...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Marras 15, 2008 18:22 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Jopen mainitsema suppeampi kaweripiiri on kieltämättä oikeassa
ja ajantasalla 8) ...
Olisin itsekin suositellut Kellokoskea sillä se on lähempänä sikäläisittäin
eli olisi tutuilla lyhyempi wisiittimatka tai sitten tuota lomanwiettopaikkaa
Nokialla eli täysihoito Pitkääniemewä :mrgreen: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Marras 19, 2008 06:21 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Viisasta ei ole sekään,että olen lähtenyt vähän väärästä päästä liikkeelle tässä projektissa,eli tästä väriosien maalauksesta,mutta nyt ovat pohjamaalin saaneet päälleen ne.Seuraavaksi sitä valkoista,hopeanväristä helmiäislakkaa ja sinistä värilakkaa pitäisi toimeutua maalailemaan.Täytyy vähän harjoitella osien taustapuolilla.Aqua blue-candyliuosta olisi tarkoitus käyttää ja pyrkimyshän on jotta siitä ei liian metallisen näköistä tulisi.
Työkaveri tuossa äsken siteeraili Top Gear-ohjelmaa,siinä kuulemma juontaja oli päässyt kokeilemaan nuoruuden haavettaan Lamborghini Countachia ja ajelun päätteeksi todennut,että älkää koskaan aikuisena kokeilko lapsuudenhaaveitanne,tulette pettymään.Jaa-a,joskus se saattaa pitää paikkaansa,mutta ainakin silloin -94 H2:lla ajo oli ihan hupaisaa,sitä inhaa rynkytystä lukuunottamatta,vaikkakin asiaan taitaa kuulua se,miten nyt sitten ehkä joskus jos tämä vielä tien päälle saadaan.Onneksi rekisterissä on se,joten sitä katsastussählinkiä ei tule,erinäistä pähkäilyä kuitenkin riittää,miltä sen lopputuloksen pitäisi oikeasti näyttää.Tyylitajuhan pitää muistaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Marras 19, 2008 19:47 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Onko järkee wai ei :? ...
Eli mikäpä tässä wiisasta olisi mutta pääasia että miehet wiihtyy :mrgreen: ...
Ilman muuta täytyy lapsuudenhaaweet ja nykyisetkin toteuttaa olipa aihe mikä tahansa ;) ...
Sitten jonainpäiwänä ottaa nawasta kun ei tullu kokeiltua sitä ja tätä :'' ...
H2 on kaikkine ominaisuuksineen hauska peli mutta sitähän ei ole suunniteltu
alkujaankaan miehelle joka ajaa cb350:aa tai wastaawaa lypsykoneeseen
tai bensalla toimiwaan kompressoriin werrattawaan laitteeseen ;D ...
Tokiolainen kukkakaupan pikalähetti wissiin tuollaisen uutena osti 8) ...
Tuo on muuten mielenkiintoinen ajatus eli H2:n rekisteröintikatsastus
jonkun Stasin entiseen henkilökuntaan kuuluwan katsurin kanssa...
Siinä woisi olla maanpäällinen helw.... :roll: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2008 11:57 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Olin jostain lukeneeni että H2:n jälkeenkin piti jotain tulla mutta sääli kun mitään ei tullut.

Iso 2T osasto loppui triplojen myötä käytännössä mitä nyt 80 luvun puolessa välissä oli se 250cc peräkkäisillä pytyillä varustettu katukyykky mikä kai pääasiassa jäi japanilaisten omaksi iloksi.

Kuitenkin tehtaalla oli 500 kuutioinen tehdaskilpuri jolla ainakin Kork Baligton Imatraakin aikoinaan kiersi mutta jostain syystä siitä ei tehty katumallia silloin aikoinaan muiden tapaan (okei. Hondan katumalli oli 400cc). Miksi. Siihen ei varmaan löydy vastausta.

Joillain palstoilla on ollut juttua että isot 2 tahtiset tulisivat vielä tuotantoon pyöräpuolella mutta sitä päivää tuskin näemme. Kuitenkin perämoottorit ja jopa kelkat siirtyvät enenevissä määrin 4T puolelle niin miksi pyörissä palattaisiin takaisin. En usko kun RR puolellakin 250 luokka on lähitulevaisuudessa nelitahtinen.

Ohi otsikon mutta tulipahan nyt mieleen..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Joulu 01, 2008 06:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Nonniin,E-P:llä käyty ja H2 saatu maisemiin,kaverin tallissa nyt majailee se ja purkua odottaa.Tuossa taannoin kun Higgspeedin sivuilla taas kuolailin,siellä oli näitä yleisimpiä kysymyksiä joihin suuri kaasariamatööri vastauksen haluaisi.,"...must be jetted again..",tai jotain vastaavaa.No voisinpa kuvitella,jotta jotain suuttimien vaihtoa tarkoittaa se,mutta kumpaan suuntaan,isommiksi vai pienemmiksi,jos tällaiset tehoputket asennetaan? Onko se kuinkakin tärkeää tällaisessa tapauksessa,kun voin luvata sen,jotta tuskin koskaan ainakaan minun tapauksessani "kattellaan kaikkea"?Siinä ja siinä että satosta koskaan ylitetään.
Muuten aika saastaiselta kasalta näyttää koko H2,mutta noin niin kuin äkkiseltään näyttäisi siltä,että osapuutteita ei juurikaan ole,työtä,työtä ja työtä vaan.Alkuun suttuista,mutta muuttuu se vielä mukavaksikin,kai.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Joulu 02, 2008 18:43 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:59
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
Tänään 2.12. ajoin eka kerran ihan omalla H2:lla !
Usean vuoden varastoöljyt nyt poltettu kammioista, mahtava savu !
Kuka kertoo mitä sisältää PHR:n oil pump böock off kit , eli jos vaan pistää öljyputkien liitosten tilalle tiivarit ja pultit niin voiko öljypumpun noin vaan a) nakata hyllyyn ?
b) pitää paikallaan tekemässä ei mitään ? c) jotain muuta, mitä ?
E halua pitää tuoreöljyvoitelua, älä tarjoo sitä.

Pekka

_________________
Hot Bikes
and
Fast Women


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Joulu 02, 2008 19:38 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
EI WOI ELI ÄLÄ TULPPAA!!!
Jos haluat ajella seosbensalla niin kampiaxeli täytyy purkaa
yksiin kappaleisiin ja poistaa lewyt kampuran limpuista joiden tarkoitus on
wiiwyttää öljyä runkolagruilla.
Miksi yllättäwän moni haluwaa eroon tuosta maailman parhaimmasta
öljypumpusta :? ...
Kawasakeissa näet pumppu ajaa öljywä imukurkkuun sekä suoraan noihin
runkolaakereihin toisin kuin esim.Y****a...

Onneksi olkoon Pekka koeajon johdosta :jump: ...
Se tunne woittaa aina jopa hywänkin sexin :mrgreen: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Joulu 02, 2008 21:35 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:59
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
Voinpa sanoa Koojii että on sulla vielä parhaat vuodet edessä, enkä meinaa koeajoja...
Mutta tänks, tutkin asiaa, urbaanilgenda vaan kertoi että koska (näyttää siltä että) öljypumpusta lähtee vain kolme letkua ja ne menee suoraan imuun/kammioon niin ne vois ohittaa noin vaan.
Ja tosiaaan jenkkifirman block off kit:in hinnan huomioiden ne tekee varmaan just niin ?
Onks kellään nurkissa ehjää öljysäiliötä...? Oli tuo vanha hiukan elähtäny.

Pekka

_________________
Hot Bikes
and
Fast Women


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Joulu 11, 2008 17:23 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
No joo,joristaanpa vähän tästäkin aiheesta.H2 on sen verran purettuna,että pyörillään vielä on se ja moottorikin paikallaan,mutta muuten aika lailla riisuttu. Sen verran nyt täytyy kertoa,että kun noista valuuttakursseista tuolla toisaalla oli puhetta tuossa 6/12-keskustelussa ja punta sen kun lähestyy euroa arvoltaan,niin erinomaisen pahasti bärsse palaa Higgspeedien perään!!!!Siis pelkkä "Buy it now"-napin painallus riittäisi.Eli siis siihen tulokseen olen tullut,että tavoitellaan tässä projektissa museokuntoisuutta,mutta ei MR-lausuntoa.Tankki ja muut siniseksi tulevat peltiosat ovat pohjamaalissa ja mustaksi tulevia osia olen tuossa iltapäivän maalaillut.Siis puolikiiltäviksi,sitä ne lähinnä alunperin ovat.Akkukotelo oli muuten melko kinkkinen maalattava,mutta eipä se onneksi juurikaan näy.Kunhan rungon saan tässä käsiini,ajattelin koiruuksissani mitata sen alkuperäismaalin kuivakalvon paksuuden.Paljoahan ei ole se,veikkaukseni olisi sellaiset 20-30 myytä(mikrometriä).Eikä siellä mitään pohjamaaleja näy,jokin melko ohut musta alkydikerros lienee se. Jotain asiaankuuluvaa roinaakin olen jo maailmalta tilaillut,ovatko ostokset olleet viisaita,sitä en vielä tiedä. eBay ja PayPal ovat kyllä jotenkin itsestään s-nasta,siltä se tuntuu kun Luottokunta muistaa...Siitä kuitenkin jaksan vieläkin iloita,että kuinka hyvin siinä on osat tallella.Ohjauksen herkkumutterista puuttuu se pidätinrauta,mutta eiköhän näinkin kätevä(?) henkilö sellaisen osaa väsätä.Tietenkin ruuveista löytyy Ovakoja melko lailla,mutta kunhan kaikki varastonsa tonkii,niin luulisi alkuperäisiä Kawa-ruuvejakin löytyvän.Moottoriin ristipääruuveja löytyy netistä,kunhan vaan nuukuudelleen periksi antaa.Mutta ihmettelemään pistää,miksi tämän pelin kanssa on tullut niinkin kauan vätysteltyä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2008 12:02 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
AVeen jorinoita on kiva lueskella. Jotkut ne vaan jaksaa rojekteja kasaiila :yes: :beer: :moto:

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2008 12:33 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Talvellakin on jotain aiheeseen liittyvää mukava puuhastella. Vaan kun tuppaa tuntua siltä että ropaamiseen tulee käytettyä huomattavan paljon enemmän aikaa kuin ajamiseen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2008 15:21 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1710
Paikkakunta: hyvinge
AV kirjoitti:
Talvellakin on jotain aiheeseen liittyvää mukava puuhastella. Vaan kun tuppaa tuntua siltä että ropaamiseen tulee käytettyä huomattavan paljon enemmän aikaa kuin ajamiseen.

Ilmiö lienee tuttu kaikille Parhaaseen Ikään Ehtineiden Kulkuneuvojen harrastajille. Muistuu mieleen tuttu Mopar-entusiasti, joka vaihtaessaan TH727:aa Monacoonsa ~20 asteen pakkasessa - Ysitien linja-autopysäkillä, Dodgen alla maaten tietysti - mumisi mantraa: "...Tää on harrastus, tätä ei oo pakko tehdä. Tää on kivaa. Tää on harrastus, tätä ei..."

Ja näinhän se vaan taitaa olla. Ropaaminen on osa harrastusta, ja kyllä se sit kuitenkin palkitsee kauniina kesäpäivänä. Yleensä... :roll:


:moto: .......... :moto: .......... :moto: .......... :moto:.......... :moto: .......... :moto: .......... :moto:.......... :moto: .......... :moto:.......... :moto:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2008 18:00 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Tuosta Hanscin mainitsemasta "Tää on harrastus..." aforismista oli
SUURI hyöty wiimetalwena kun talwiajokin etupyörän laakeroinnilla tuli
tunnit täyteen eli Lewis ku Jokisen ewäät...
Ja lämmintä oli -25 :mrgreen: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re:No nyt se on tehty.
ViestiLähetetty: Ke Joulu 17, 2008 06:12 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Olipas muuten melkoosen suuri tunne,kun tuossa muutama minuutti sitten painoin Higgspeedin sivuilla sitä "Buy it now"-nappia ja todellakin pistin Higgspeedit tilaukseen.Kuukausi niitä nyt pitää odotella,mutta H2-rakenteluaikatauluun kovasti hyvin mahtuu se,en vielä ensi kesäksi sitä liikenteeseen haaveilekaan.Herra Higgspeed muuten kertoi myyneensä neljä settiä Suomeen,tunnustaakos kukaan moista satsia omistavansa?Toivottavasti valinta on oivallinen.
Muutenkin jotain on tapahtunut,JarKamin kanssa kiskaisimme sunnuntaina moottorin irti rungosta,yllättävän kevyt on se.Samaten saivat pyörät ja haarukat kyytiä ja paljas runko odottelee siivous- ja esikäsittelytoimenpiteitä.Varmaankin 30 vuoden aikana kertynyttä törkyä on siinä.Se sitä vastoin on yllättävän painava,verrattuna F11:n raamiin.Ja sokkeloinenkin eikä siten mitenkään ilo maalattavaksi.
Mutta kuitenkin,näin hyviä uutisia tällä kertaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Joulu 22, 2008 08:40 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Joo,runkoa siivottu ja varmaan kaksi kiloa erinäistä pikeä ja ryönää irti kaavittu.Lupailin mitata niitä maalikalvon paksuuksia ja välillä 24-47 mikrometriä olivat ne,joten ei häävisti ole maalia maltettu laittaa.Ihmeesti se on siinä pysynyt kuitenkin,eikä mikään erikoisen ruosteinen ole se.Rauhaan taitaa se nyt joulun yli jäädä,mutta edistystä siis silläkin rintamalla,ainakin vähän.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Joulu 22, 2008 12:19 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
AV-lle pitäisi kyllä myontää vuoden vääntäjä palkinto.

Varsinkin se sun enduro projekti osoitti että miehellä on sisua. Siinä kohtaa kun olet juuri saanut kaikki hilkkeet kasaan ja sitten katsastussetä sanoo että juu, ei tällä rungolla niin moni olisi repinyt ranteet auki sen sijaan että palataan lähtöruutuun ja nöyrästi taas kerran alusta.

Voisit tietysti meille muillekkin paljastaa että mistä moisen energian saa? Berokkaako sä vedät joka aamu vai jotain muuta taikajuomaa kun äijässä on virtaa kun sähköjäniksessä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Joulu 22, 2008 19:04 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Wuoden Wääntäjästä tulikin mieleeni että eikös AV:n woisi aateloida
lyhyesti ja ytimekkäästi Wääntäjäksi 8) ...
Tässähän meitä muitakin on omalla sarallamme aateloitu
menestyksekkäistä ansioista ;D ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2008 08:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Tiedä tuosta wääntämisestäkään nyt niin,jos tällaista lähinnä lobotomisuutta ja vätystelyä pidetään aikaansaapuutena,niin mitähän tästä tulisikaan jos oikein tosissaan hommia alkaisi painamaan?
Onpahan nyt tälläista puuhastelua vaan eikä tästä ressiä oteta,muuta kuin Luottokunnan laskua tutkiessa...,parastahan tässä on ettei sitä huonetta tarvitse ruveta oikeasti sisustamaan vaan kyllä H2-raami käy sitten huonekalusta.Siis suuri visiohan tässä on se,että josko siitä H2:sesta sitten valmiina tulisi sellainen kuin H2:ni olisi ollut silloin tunkkaisella -70-luvulla,jos sellaisen saanut olisin.Tehoputket ja säätötanko,mahdollisesti poskiraudatkin, ovat aivan varmasti ne alkuperäisyyspoikkeamat mitä siihen tulee. Jotain muttereita ehkä korvaan kromatuilla kupumuttereilla,mutta mitään peruuttamatonta en ajatellut tehdä,jos se museointivimma yhtäkkiä iskeekin.Joitakin huom. japanilaisvalmisteisia ruuveja ajattelin käyttää alkuperäisten tilalla.Tavaratelinettä en vielä tähän hätään ole suunnitellut laittavani.Katsotaan nyt ajan kanssa.Jos se joskus tulee valmiiksi,kirjoitan tuonne Homekorvaklubin Japsipyörät-osastolle ja kyselen ensin,minkälainen tuulisuoja(tuuliklasi) siihen kävisi ja itse itselleni vastaten todeten,että EI MINKÄÄNLAINEN. :soso:

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2008 10:44 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1710
Paikkakunta: hyvinge
Isopurje-tuuliklasi ja perkeleellinen pizzalaatikko /cc:n! Pukee kuin pokasaha Kuukkalaista.;D

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2008 20:14 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1172
Paikkakunta: Imatra
Muistan nähneeni taannoin AV.n rompepäivillä useamman H2 tavaratelineen kanssa, eli eiköhän se pizzalaatikko siihen ilmesty :mrgreen:

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 19:48 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Yks niistä AaWeen telineistä tuli mulle :yes: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 82 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com